fredag 17 maj 2013

Fredagsmys

Japp. Nu är fredagsmyset igång.
Nu sitter vi i soffan och väntar på Let's dance. Emmas favvoprogram.
Jag äter morötter , dom andra chips.
Jag dricker vatten, dom andra läsk.
Jag är nyttig, dom andra är onyttiga ;)
Fast imorgon ska jag unna mig. Jag längtar.

Jag har haft en mysig dag med Ramona på stan. Lunch, massa härligt babbel och så lite shopping på det.
Idag kom en "gammal" vän, ( han kallas Batte )fram och hälsade. Har inte sett honom på flera år. Det var verkligen kul att träffa honom.

Väl hemma från stan tog jag en pw med Helena.
Sen hem och grillade lite korv. Svärmor har varit här i em och grejat lite i trädgården, som tack bjöd vi henne på lite käk.

Idag medan jag var på stan så åkte Emma och pappa till Sagas grav. Saga är den flicka som var Emmas dagiskompis men som hastigt gick bort för ett par månader sedan. Fint av dom att åka dit.

Nähe, bäst att ha full fokus på Let's dance nu och svara på alla miljoner frågor som Emma har hihi

Ha en härlig fredag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar