onsdag 8 maj 2013

Stolt mamma

Min dag hitills har varit väldigt soft och trevlig.
Lunch/fika och massa härligt babbel varvat med skratt och shopping med fina Helena. Ramona skulle ha hängt på men hon kunde inte. Synd!
Älskar att ta en latte och träffa vänner på stan. Då skuttar varenda cell i min kropp av glädje ( det kommer ni kunna läsa om i fredagens krönika )
Vi är så noga med att träna våra kroppar, att leva sunt och äta nyttigt men vi måste bli bättre på att MÅ bra oxå.


Igår var min son på anställningsintervju.
Han gjorde ett gott intryck för idag ringde chefen upp, han fick jobbet.
Och det är inte bara ett sommarjobb utan tillsvidare anställning.
Min älskade lille son har fått sitt första jobb. Gissa om mamma MU är stolt nu?

(Grattis Patric. Fira rejält ikväll!)

Nu ska jag ut på en pw innan regnet kommer. Ikväll blir det som nästan alla andra kvällar, soffhäng!

Hepp hepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar