torsdag 2 maj 2013

Klätterträd

Idag har jag haft två yrselattacker och varit väldigt illamående. Det släppte framåt eftermiddagen men jag är fortfarande trött och matt.
Det har varit en soft dag. Jag har mest vilat.

Micke slog i ett par brädor i ett träd idag och Emma blev överlycklig över sitt klätterträd .
Vår lilla prinsessa är inne i nån fas.
Väldigt mycket hålla i handen nu och vara nära en hela tiden. Vi får knappt gå ur sikte. Hon vill hela tiden se oss.
På simskolan i måndags vägrade hon släppa Mickes hand så han fick vara med i bassängen. Det har aldrig hänt tidigare.
Och idag när han skulle lämna henne på dagis så blev hon jätteledsen och ville inte att Micke skulle gå.

Nu ikväll när vi låg i soffan och gosade så sa hon:
-Mamma när jag dör så vill jag hålla i min svarta katt. För jag älskar den.

Lilla gumman. ❤Så mycket tankar och funderingar ...

Men hon har humor oxå den där lilla tjejen. Förut kom hon i nattlinne och rosa tomteluva och sa:
-Mamma, vet du vad jag är. Jag är en vårtomte.


Nu ska jag se Revenge sen blir det sängen.
Imorgon är det fredag...igen.
Men imorgon är inte vilken fredag som helst. Imorgon ska jag ut med Helena och köra årets första sittning på någon av stans uteserveringar.
Så imorgon håller vi tummarna för lite sol :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar