fredag 24 maj 2013

Blunda

En vän på fb skrev ett inlägg där hon "skröt" om sin viktnedgång. Hon började med att varna att man fick blunda om man inte ville läsa.
Nu varnar jag, blunda eller sluta läs om ni inte vill läsa skryt eller se en lättklädd tjej.

Det här är en bild efter dagens gymbesök



Jag känner mig nöjd och stolt över mig själv. Då får man skryta.
Veckorna med bättre mat, mindre sött och mer träning har gett resultat.
Jag känner mig "mindre" och lite tightare. Kan t o m ana magrutor.
Bra kämpat Malla!

Idag har jag varit på möte med jobbet. Trevligt att träffa sina arbetskamrater.

Gymbesök, lunch och ett långt samtal med sonens pappa om student mm. Det börjar närma sig.
Har ni läst min krönika idag?

Nu laddar Emma och jag för kalas hos mamma som fyller år.
Ha en bra fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar