onsdag 1 maj 2013

1 maj

Har ni varit ute och demonstrerat idag?
Inte jag. Jag har haft en underbar dag hemma i trädgården. Hela familjen samlad.
Fam Alexander/Johansson kom oxå förbi så grillen åkte fram och det bjöds på enkel,men god, korvgrillning.

Barnen lekte och vi vuxna satt och njöt i solen.
Härlig start på maj månad.


Nu har jag varit iväg med bästa ungdomarna på Rusta och Plantagen.
Lite blommor till trädgården inköpt.

Ska softa en stund ni sen en pw med Helena.
Under tiden ska ungdomarna fixa tacos som skall avnjutas på inglasade altanen.

Fick ett meddelande på fb från en arbetskamrat idag. Underbart att höra att dom saknar mig på jobbet.
Funderar på en liten jobbträff här hemma i trädgården. Grilla och mysa på altanen.
Skönt med härliga arbetskamrater.
Hoppas på att vara tillbaka SNART!


Pssst. Har försökt lägga upp bilder från dagen men det funkar inte.
Jag får försöka senare...


- Posted using BlogPress from my iPhone


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar