söndag 19 maj 2013

Rätt låt vann

Jag har inte direkt lyssnat på bidragen innan i veckan.
Har hört max tre av låtarna. En av dem var Danmark. Då sa jag, utan att ha hört dom andra, denna kommer vinna.
Sa det ikväll direkt när den låten hade spelats och tänk...den vann.
Skönt att kunna säga, rätt låt vann i år igen!
Men...det var dock ingen som direkt var i klass med Loreen.
Ganska överlag trista låtar tycker jag.
Micke spelade på Danmark. Klirr klirr!

Vi har spenderat kvällen med Gotte och Lina.
Det har varit en väldigt trevlig och mysig kväll.

Det har varit en bra lördag.
Lite plock och fix här hemma.
Lunch och fika ute i trädgården, en daglig pw och så har jag njutit av solen.

Idag har jag även unnat mig massa gott. Med betoning på massa. Nu mår jag illa.
Ska blir skönt att "slippa" det onödiga en vecka till. Nästa lördag tror jag fanken jag hoppar över det. Jag mår inte bra av att trycka i mig massa onyttigt.
Magen sväller och jag mår illa.
Men...choklad till kaffet. Det kommer jag aldrig tycka är äckligt ;)

Nu skriker min kropp efter sängen.

Puss o gonatt!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar