torsdag 16 maj 2013

Sofias änglar

Tittar på Sofias Änglar. Gråter en skvätt och ber innerligt att det aldrig kommer att hända mina barn något.

Idag har varit en bra dag.
Vi åkte till McD och åt lunch som vi hade lovat vår lilla sjukling.
Handlade lite på maxi inför helgen då vi får gäster.

Jag satt ute i solen en stund.
Vattnade blommor och plockade lite i trädgården.
Jag har dammat och plockat lite inne.
Ungdomarna kom hem på en fika.
Så mysigt när dom är hemma. Älskar dom där två så himla mycket. ❤

Emma har inte varit superpigg idag. Mest legat på soffan. Men nu ikväll var hon piggare och vi lekte att vi var på skattjakt.

Nu ligger jag i soffan och softar.
Äter rädisor och mår faktiskt ganska bra.

Det har , förutom två händelser , varit en bra dag.
Mindre bra var yrselattacken i morse och att jag nu ikväll tappade en parfymflaska på toan som gick sönder.
Det stinker här hemma...

Jag är så glad, inte över parfymen som gick sönder, utan för att Helena och jag har en sjukt rolig grej på G.
Wiihoooo!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar