tisdag 21 maj 2013

Helenaabstinens

Larmet ringde 7.40. Orkade inte gå upp. Låg och drog mig länge.
Tvingade mig upp. Tog en kopp kaffe och lite yoggi sen drog jag till gymmet. Date med Helena där 8.30.
Körde en kombinerad gå och springa 3 km på bandet. Sen tränade jag armar och mage.
Vidare till affären , hem och nu har jag intagit brunch.
Chilibiffar, avokado och lite annat grönt.
Gott!

Jag är inte i form idag. Varken i kropp eller knopp. Kände mig helt slut på gymmet. Trött även nu.
Känner mig lite låg. Men jag vet absolut inte varför. Kanske vädret, regn , grått och trist.

Eller så är jag ledsen över att jag inte kan träffa Helena på hur länge som helst. Bu-hu bu-hu. Hon ska åka bort. Jag kommer ha Helenaabstinens.

Jag har väl helt enkelt bara en dålig dag. Man kan ju inte alltid vara på topp , eller hur? ;)

Det trycker i örat. Kanske behöver gå och lägga mig och vila.
Tänkte bara ta en kaffe och skriva lite först. Krönika på fredag igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar