tisdag 28 maj 2013

Alwin och Emma

Vi gick och hämtade Alwin på dagis förut och Emma och han leker hur bra som helst. Dom är så gulliga mot varandra. Emma är lite fnittrig ;)

Dom har spelat fotboll, lekt i trädgården, ätit korv med bröd, bakat chokladbollar, fikat och nu sitter dom uppkrupna i soffan och ser en film.
Dom är så lugna och snälla och verkar trivas ihop.
Så mysigt att ha en liten kille på besök.
Liten och liten, man inser nu att dom börjar bli rätt stora.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ta en tripp till gymmet.
Med tanke på att sömnen inatt inte varit den bästa så misstänker jag att jag lär däcka i soffan tidigt.

Imorgon fyller min älskade son 19 år. ❤
Då blir det ett litet enkelt kalas här hemma
med dom närmsta.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar