söndag 26 maj 2013

Lycklig

Idag har jag haft en helt fantastisk dag.
Firad rejält i dag på morgonen. Var en runda på gymmet.
Sen över till Öland där svärmor bjöd på middag på Kaj4 och fika på Ölandschoklad.
Riktigt gott , väldigt mysigt och trevligt.

Vi åkte till Hemmakväll och hyrde filmer.
Väl hemma plockade vi upp all dricka Micke köpte i Tyskland igår.
Vi har nog så vi klarar oss ett tag hihi

Jag tog en pw. Gick till affären och hämtade ut en paket som jag hade fått påminnelse på att hämta ut. Det skulle skickas tillbaka imorgon. Hade glöm bort det helt. Hittade lappen idag när jag bytte väska.
Pjuuuuh! Vilken tur. Det var ju ett paket från syrran i USA. Fina örhängen och body lotion från Victoria Secret. Och så fina och rörande brev. Emma fick fina blinkande Tineling vingar.
(Tack älskade du. Så mycket fint. ❤)

Vi pratade en stund i telefon oxå. Fan vad jag saknar henne. Och det är mint 6 månader tills hon kommer hem. Snyft...

Har haft en underbar smskonversation med min älskade vän Lotta i Sthlm.
Helt sjukt vad vi är lika. Flera ggr nu har vi tänkt på exakt samma sak och smsat nästan samtidigt.
Soulmate ❤
Idag saknade jag henne som fanken och var beredd att packa väskan och dra tidigt imorgon.

Nu har jag nattat Emma , tagit ett bad och nu väntar filmmys med mannen.

Vilken perfekt mors dag. Bästa!








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar