lördag 4 maj 2013

Näsblod

Nää men som om de inte är tillräckligt med fel och åkommor på mig så har jag dragit på mig en förkylning med jobbig hosta ( tror det är ditt fel Tilda ) och som grädde på moset vaknade jag med lite näsblod oxå. Underbart!

Fick även näsblod på Krögers igår. Så där stod jag på toan med en papperstuss i näsan. Jag såg inte alls dum ut , nää inte ett dugg.


Hur som helst så hade jag en väldigt trevlig kväll på Krögers med fina Helena igår.
Vi fick sällskap av en mamma från dagis , Jessica, och hennes kompis en stund.
Och så var det andra känningar som kom fram och pratade. Syrran var där och även kompisar till sonen.
Konstigt det där, att man nu hänger på samma ställe som ungdomarna.
Men...det är bara kul. Visst, lite "vuxen på stan"-känsla är det väl men äh...

För den delen fick jag höra igår att jag inte alls ser ut att vara så "gammal" som jag är. :)

Det var iallafall en lugn, stillsam men väldigt trevlig och rolig kväll.
Skönt att bara sitta och softa och babbla av sig. Vi tjejer har ju ett behov av det.

Patrics körde in Helena och mig och hans kompis Mattias körde hem
oss. Är så glad att sonen har så fina och goa vänner.
Några av dom hållet jag extra varmt om hjärtat. Mattias är en av dom.

Och tack Patric och Tilda för hjälpen med Emma. ❤
Hon var så glad över att ni hade bakat med henne.

Idag blir det en soft dag med trädgårdsmys. Vi skulle ha målat Emmas rum men jag tror vi bara tar dan som den kommer istället.
Vi är hembjudna till Fam Hultén i em/kväll. Bästa!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar