måndag 6 maj 2013

Grön flagg för miljön

Efter att ha varit med Emma på simskolan (Patric körde oss idag. Jag vågade inte pga yrseln) så gick vi bort till dagis för en fixartillställning.
Man hjälper till att måla, snickra och plantera grejer på gården och så bjuds det på grillad korv.
Idag bjöds det även på tårta och kaffe för man firade att Lindeberga förskola har fått grön flagg för ett bra miljöarbete.
Det var väldigt mycket folk där och även tidningarna kom dit.
I år var det väl extra speciellt eftersom dom hissade flaggan men annars så ordnas denna tillställning varje år.
Väldigt trevligt och mysigt tycker jag.

Lindeberga har en väldigt mysigt utegård för barnen. Lekstuga, ett skepp, rutchkana, linbana, hinderbana, grillplats och en hel del annat.
Vi älskar verkligen Lindeberga. Ett bra ställe för barnen. Emma stormtrivs!

Jag har tagit en pw nu ikväll men orkade inte mer än 25 min. Är alltid trött och matt dagen efter jag har haft yrselattacker.
Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält.

Nu kör jag soffhäng och tänker inte lyfta på rumpan mer ikväll. Mer än när jag går in till sängen...














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar