torsdag 9 maj 2013

Ut med det gamla...

...och in med nytt.
Tyvärr så är det fullt i min garderob trots att jag hela em/kvällen har rensat och sorterat i min garderob.
Och trots att jag fyllde två Ikeakassar med kläder jag inte vill ha kvar.

Före:


Efter:



Före:



Efter:



Och vill inte ha:




Men hur kan det ändå vara fullt i min garderob?
Dilemma!

Har en ny favvotröja. Kanske inte vårens färg men whatever.



Idag har det varit en soft dag
Var och tränade med min vän Helena. Jäklar vad stark hon är.
Där ligger man i lä.






Hela em/kvällen har jag kämpat med garderoben.

Fick även extra jobb med lägga in alla kontakter i mobilen igen.
Helt plötsligt bara försvann alla kontakter.
Typsikt.
Irriterande som fan!

Har haft lite kvällsmys med Emma, tvättat och plockat lite och nu...ja nu är jag helt slut.
Sängen nästa!

Gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar