tisdag 14 maj 2013

Prinsessa vs monster

Det har inte hänt så mycket idag faktiskt
Ganska soft skön dag.
Vi har visserligen sorterat ett berg med tvätt. Vikt och lagt in i garderober.
Jag rensade Emmas garderob.
Packade ihop två kassar med för smått som jag sålde på en gång. Perfekt!

Emmis och jag var hos mams och paps och lämnade lite grejer. Tog en kaffe. Vidare till affären och handlade lite.

Idag har Emma varit både prinsessa och monster. Det skiftar snabbt i både lekar och humör. Pjuuuh! Svårt att hinna med i svängarna.

Jag var yr en stund förut. Kräktes.
Attacken höll "bara" i sig 40 min men jag har haft ont i huvudet och varit trött resten av kvällen. Har ett susande , brusande obehagligt ljud i örat som inte vill försvinna.
Lika bra att gå och lägga sig.

Imorgon ska jag ut på äventyr med Helena.
Vi ska ut och cykla ;)

Natti natt












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar