onsdag 15 maj 2013

Harem

Jag älskar byxor med häng. Haremsbyxor. Ja, jag är snart 40. Och?
Allt klär en skönhet. Det säger iallafall min mamma. Mooohaaaa!




Vilken bra dag det har varit idag.
Lunch och shopping på modehuset med Helena.
Helena gör mig alltid på bra humör.
Kan inte förstå varför jag har slösat tid innan på att umgås med människor som tagit massa energi ifrån mig och som påverkat mig negativt?
Otroligt onödigt!

Emma och jag tog en cykeltur till affären. Hon cyklade på den "stora" cykeln som hon fick ärva av grannen. Vi pimpade den med färgglada grejer i hjulen som låter när man cyklar.
Vid affären tog vi en glasspaus.









Vi har varit ute i trädgården, ätit mellis där ute och nu ikväll åt vi middag på inglasade altanen.




Vi har lekt lite i Emmas rum.
Just nu stryker hon alla sina dockkläder ;)






Snart är det läggdax för lilla damen och då ska jag slänga mig på soffan, kolla på tv och ta en kaffe med rädisor som tilltugg. Udda kombo men väldigt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar