onsdag 31 mars 2010

Afterwork

Jag är mammaledig men visst kan jag väl ändå gå på afterwork? Jag är faktiskt en hårt "arbetande" mamma. Sitter inte många minuter på rumpan om dagen. Fullt ös hela tiden med en aktiv 15 månaders dotter som far runt precis överallt.

Ikväll blir det iaf träff med tjejerna. Känner inte hälften av dem som ska med men det spelar ingen roll. Alltid kul lära känna nya människor.

Jag har ringt läkaren idag ang min yrsel ( ringde eg igår men det fanns ingen tid, så jag fick ringa tillbaka idag ??!! ) Jag är absolut inte döende men nå´t är ju fel eftersom jag får ofrivilliga karusellåkningar varje dag nu. Inte helt fel med fri attraktion på eget tivoli MEN jag köper hellre ett åkband på Liserberg när jag känner för att åka. Karusellåkning varje dag är lite FÖR "lyxigt"!

Ska passa på att be dem titta på min onda handled oxå ( som jag har haft ont i/känt av sedan förra sommaren men inte orkat göra nå´t åt ) Är liksom där absolut inget superviktigt eg. jag överlever men även där måste det ju vara nå´t som är fel eftersom jag har ont. Kan ju bara vara överansträngning pga allt bärande på dottern.
Lika bra att fråga iaf. Är man hos läkaren kan man ju söka för alla krämpor så slipper man gå dit igen!

Nu ska vi ha familjemys...åh vad gör man då? Jo man sorterar tvätt. Det går till så här: Jag o mannen står i vardgasrummet och viker o sorterar tvätt i fina högar medan vår huligan dotter tar kläder från högarna och far runt med i hela huset ;)
Kan tyckas dumt att göra detta när hon är med efter som det blir mer jobb än nödvändigt MEN Emma tycker det är kul så då är det klart att hon ska vara med ;)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar