tisdag 16 mars 2010

Ångest

Jag bryter ihop, jag gråter inombords, jag darrar av rädsla...jag måste boka en tid till tandläkaren. Ja...jag är rädd för tandis. Eller eg inte för själva läkaren utan för det dom gör...rädd för smärtan ( det ÄR värre än o föda barn , jag föder hellre 10 ungar till än att gå till tandläkaren ) och så tycker jag det är äckligt med nå´n annans fingrar i min mun. Vem vet vart dom har varit innan? Iooouuuuu...kräkvarning!
Och sen får jag ångest av att ligga där i den där stolen , jag får ingen luft, å sen ser jag inget pga av den starka lampan över mig. Hua!

En av mina tänder har gått sönder. En bit har lossnat. Trodde inte det var så farligt, var lite obehagligt vasst MEN nu börjar det göra ont i tanden och i tandköttet runt om. AJ!
Stackars mig. Det är verkligen synd om mig nu, på riktigt!

Ikväll ska jag deppa. Ska bara laga mat först o sen ut o gå en runda. Sen ska jag ligga i soffan, tjura o tycka synd om mig själv. *snyft*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar