torsdag 11 mars 2010

Mörbultad

Känner mig överkörd...har ont i hela kroppen även under fötterna??!!
Vaknade i morse med , som vanligt huvudvärk, å så en känsla av att ha sprungit maratonlopp eller haft ett spinningpass i ett dygn. ( jag har kört spinning en gång i 40 min och då var jag så slut så jag kräktes...jepp )
Va fan, är det ålderskrämpor? Brukar inte äldre ha ont i kroppen?
Jag bär ju en hel del på min dotter ( jaaa, jag vet, jag skämmer bort henne...) och det borde ju göra kroppen lite mör.
Men herre gud, inte borde det väl göra kroppen så skör att jag knappt klara av att gå upp ur sängen på morgonen?

Jag tror helt enkelt, tyvärr, att det är ålderstecken. Ju äldre man blir desto mer tid behöver kroppen på sig att "vakna" på morgonen. Bara att gilla läget, jag fyller ju 36 i år.
Får helt enkelt ställa klockan en timme tidigare när jag ska upp så kroppen morna sig lite ;)
Lite pinsamt att Mickes mormor som fyller 98 verkar piggare än mig. Men hon äter visserligen en potatis varje dag ( hon tror att det är nyckeln till långt och frisk liv ) och jag äter ju inte potatis speciellt ofta. Damn!

Vad händer idag då? Vet inte riktigt . ev en fika med Ingela. ( Ingela lalalalalala )
Sonen ligger hemma o är sjuk. magsjuk. Kräks dock inte men han befinner sig en hel del på toan ändå. Han "kissar" med baken typ.
Jag o Micke har ätit hela vitpepparkorn i hopp om att slippa det.

Nähe dax att hoppa ur pyjamasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar