torsdag 18 mars 2010

Kryper ner igen

Har ni haft den där känslan när ni vaknar på morgonen att: Neeej, jag villl INTE gå upp. Ingenting känns bra och man bara vet att det kommer bli en obra dag så man kan likaväl krypa ner igen och bara vara sängliggande så man undviker tråkigheter.

Vaknar, som vanligt, med huvudvärk. Emma har dock sovit bra inatt och sov ganska länge 06.50, så jag känner mig inte så trött. Men jag känner mig inte så pigg. Sen har jag lock för örat och det känns obehagligt. Är som i ett vacum. Sen det värsta, yrseln. Har varit lite mer yr än vanligt ett par dagar nu. Läskigt! Fattar inte vad det kan bero på??? När jag var sjuk förra gången och fick äta 2 penicillinkurer då sa ju läkaren att yrseln kunde bero på influensan jag hade. MEN jag har ingen infuensa nu och yrseln är kvar??!!
Äh, det går väl över ;) Jag är säkert bara lite PMS gnällig.
Nu ska jag försöka se positivt på allt istället.. Det kommer nog bli en fantastisk dag i dag. Eller hur?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar