tisdag 9 mars 2010

Oplanerad dag

Inte ofta det finns en dag utan att något är inplanerat i mamma MU:s liv.
Ganska så skönt att ha en så´n dag. Vi bär fortfarande pyjamasen på MEN nu ska vi faktiskt ut o gå i det härliga vädret.
Ska ta en lååååång promenix innan vi ska hem o laga lunch. Härligt!

Varje gång jag hör dom prata om Grys tjejplan så blir jag sååå sugen på att åka i väg. Tänk vad kul. Behöver inte vara 1 v utomlands ( fast självklart vore inte det helt fel...min man, sponsrar du mig ? ) jag nöjer mig med en helg på spa eller bara 1 dygns båtresa. Helst vill jag packa väskan och åka redan idag.
Näää, just det. Idag är ju en oplanerad dag. Men imorgon då ;)

Nu ska det bytas blöja, har en hemsk odör här i köket. Sen ut o få frisk luft och SOOOOOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar