söndag 7 mars 2010

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Nu ska vi se här...min kväll igår som skulle bli lyxig, jag skulle klä upp mig och göra mig fin för mannen...pööh...vi låg i soffan klädda i myskläder båda två ;) Min man var sjuk . Feber och ont i kroppen.
Middagen, 3-rätters, som vi skulle avnjutit på fin restaurang, blev istället en kebabrulle hemma framför tvn. Kebabrulle utkörd från en av Lindsdals lokala pizzerior hahaha. Vi orkade inte ens gå dit o hämta den utan tog utkörning.
Men jag är inte bitter...Nää, jag är inte bitter
Var ju i sta´n en runda i går fm iaf med syrran o Emma. Det var trevligt. Och så städade jag ju hela huset igår. Kul lördagsnöje.
Men jag är inte bitter...

Helt ärligt så blev det en bra kväll igår. En lugn och skön kväll och vi fick kvalitetstid trots allt för Emma sov hos moster/mormor o morfar iaf.
Så nu sitter vi här, Micke fortfarande sjuk men vi vaknade kl 8, UTVILADE! Känns lovely.
Nu ska vi snart hämta Emma och så ska jag ut och powerwalka bakom vagnen. En lååång pormenix ska det bli ute i det underbara vädret.

Känner på mig att det kommer bli en bra söndag. Spåkulan säger att nå´t oväntat händer idag. Spännande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar