lördag 20 mars 2010

Kaffe & snickerskaka...

...det är vad jag förtär just nu.
Emma har precis somnat så nu blir det bara att softa i soffan nå´n timme. Lite mys med mannen som ska iväg på lite "jobbträff" ikväll.
Emma o jag ska hem till mams o paps o käka. Jag bjöd in mig själv eftersom Micke är iväg och Patric skulle inte heller vara hemma.
Mamma ska göra Mousaka och jag fixar sallad o tzatziki.

Sen ikväll ska jag ligga på soffan, käka chips o dipp o se på New Moon. Uppföljaren till Twilight. Såååå bra! Lina o jag var ju o såg den på bio och jag har längtat efter att se den igen.
Ska bli så mysigt att få drömma sig in i Edward o Bellas värld ;)

Jag tänkte åkt in till sta´n idag och tittat lite men jag orkade inte och nu är jag glad att jag struntade i det. Skönt att ha haft en dag hemma med familjen.
Nu ser jag fram emot Ullared på torsdag. Wihooo va kul! ( tack Cissi för att jag får följa med )

Trevlig lördag vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar