fredag 12 mars 2010

NEEEEEEEEEEEEEEJ

Nej , nej, nej...min mage är inte som den borde. Min mage tycker att toaletten är ett bra place att vara på idag. Jag instämmer.
Fan. Tyvärr verkar det som om min son har smittat mig.
Mår dock inte illa eller är dålig för övrigt. Men, som sagt, jag kissar med baken. Blääää!
Har tagit 2 dimor nu. Resultatet lär väl bli uppsvälld buk istället. -Hej , här kommer jag, gravid i 3:e månaden, typ ;)
Men jag måste mota "Olle vid grind" , jag vill inte bli sjuk!!!

Idag ska vi till Leo´s för lek o bus ( dom har väl toaletter där haha ) Pappa MU ska oxå med. Kul!
Emma har precis hjälpt Micke att plocka ur diskmaskinen. Hon var så duktig. En hjälpsam liten tjej. Hoppas det håller i sig, och att hennes storebror lär av sin lillasyster ;)

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar