fredag 5 mars 2010

Bajsdax


När Emma ska bajsa så går hon och gömmer sig. På samma ställe varje gång ;)
När hon kryper upp bakom köksbordet och står och trycker vid elementet så vet man att det är dax. Bajsdax! ;) ( känns även tydligt på doften ... )
Vi har köpt en potta till Emma. När kan man börja potträna? Är det för tidigt att göra det än?

Idag ser ut att bli ännu en bra dag. Solen skiner och jag är GLAD. Wohooo!
Det där var iof sig liiiiite överdrivet och lite ironi. Min man säger att man kan se på min blogg o FB när jag är på bra eller dåligt humör. Syns det sååå väl?
Hur lr hur så ÄR jag på ett bra humör även idag. Har varit det sista dagarna. Härligt! Allt blir så himla mkt enklare då.
Jag tror det är vårkänslorna som börjar spritta i kroppen. Spritt, spritt ;)

Sonen har dragit till skolan, mannen sover, och Emma sitter o läser tidningen. Hon har suttit tyst o stilla och läst tidningen hur länge som helst nu. Kan slå vad att hon sitter och redigerar, letar fel, precis som pappa brukar göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar