söndag 21 mars 2010

Söndag

Jag vet inte om jag gillar söndagar...min man jobbar i stort sett alltid söndagar och det känns lite trist.
Men men, han är ju alltid ledig lördagar så man får väl vara glad för det. Och så är han ju ledig mitt i veckorna ibland och han kan ofta följa med på aktiviteter med Emma, som tex öppna förskolan.

Nu har Emma o jag haft lite frukostmys. Mannen har fått sovmorgon idag. Det är trist väder ute, grått och regn. Men dock positivt att snön smälter bort.
Funderar på leklandet en runda idag. Emma orkar inte vara där så länge men några timmar kan ju vara kul att aktivera sig lite.
Är ju ändå bara ett "sitta inne" väder idag.
Min kusin E och hennes son ska dit idag så det vore ju väldigt kul att träffa dom oxå.

Jaaa, varför velar jag. Klart det blir leklandet idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar