tisdag 16 mars 2010

Sovmorgon

Gud vad skönt det är att få ligga kvar i sängen och somna om när Micke går upp med Emma. Så msyigt när Emma kommer in i sovrummet lite senare, kryper upp i sängen och väcker en med en stor blöt puss följt av ett mmmmmm hahaha. Alltid när hon har pussats så säger hon mmmm efter ;)

Känner mig konstig...har ont i hela kroppen. Träningsvärken i benen vet jag beror på dansen i lördags. Är inte direkt van att gå i 10cm höga klackar å sen så dansa på det oxå. Men jag har ont i resten av kroppen oxå. Nacke, axlar, rygg...och så lite tung i huvudet o små yr. Skumt!
MEN just nu känner jag mig ändå rätt utvilad. Emma har "bara" vaknat 2 ggr inatt. Det börjar gå mot bättre tider ( nätter ) Nå´n har kanske hört min bön ;)

Ha en bra o solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar