söndag 28 mars 2010

Överraskning

Igår fick jag en jätte fin överraskning. Bästa presenten på länge. Vi var hos våra vänner Sara & Patrik på middag när jag får ett kort där det står Grattis i efterskott på 35-årsdagen ( vi firade ju aldrig mig i somras för vi var sjuka både Micke o jag och fick ställa in festen )
Gissa vad jag fick?


*****************************************************************************


Sara o jag ska åka en natt på Spa. Wiihoooo! "Jag ska på spa, nanana, på spa, nanana"
Jag blev så glad så jag började gråta ;)
Ååå vad det ska bli kul!

Det var lika kul som alltid hos S & P igår. Vi var hemma vid 02.30 , kom i säng typ 03.00 men då...då var ju klockan helt plötsligt 04.00. Wooops!
Emma sov jätte bra hemma hos dom i sin resesäng, vi bar över henne till vagnen när vi skulle gå hem, hon somnade om, vi bar in henne här hemma och hon fortsatte sova. Duktig kicka ;)

Idag ska vi trots den envisa vinden och cykla till min mormor o hälsa på.

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar