söndag 7 mars 2010

Härlig solig söndag

Idag har verkligen varit en riktigt härlig dag.
När Micke hade hämtat hem Emma så tog hon och jag en långpromenad. Pausade och tog en kaffe hos syrran så Emma o Meja fick leka lite. Väl hemma igen så lagade vi lunch och sen gick vi ut på baksidan och njöt lite till av solen. Jag satt med en filt om mig, drack varm choklad och läste lite medan jag samtidigt puttade Emma som gungade. Livskvalité!
Hon försökte gå runt lite i trädgården men det gick inte så bra i snön och med klumpiga vinterkängor. Men hon var glad ändå ;) Känns som att alla blir gladare av solen. Jag blir det iaf. Jag är en solnjutare ;)

Jag tror jag ska hinna med att gå en runda till nu iem. Känner att jag har överskottsenergi.
Ikväll blir det filmtajm, Luftslottet som sprängdes. Nice!

Lite bilder från dagen:





Från igår:

Emma fikar på sta´n


När solen skiner måste man ju ha solbrillor...såklart!


Från dagen innan igår, förrgår:

Emma käkar semla på citygross och försöker knåpa ihop en lottorad ;)

Näähe friends, vad sägs om att ut o raska fläsket?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar