fredag 19 mars 2010

Fredagsmys på morgonen

Idag var hela fam. Unger/Wisth uppe med tuppen. Så vi åt frukost tillsammans och tittade på nyhetsmorgon. Fredagsmys fast på morgonen. ;) En bra start på dagen!

Igår fyllde ju Emma 15 månader. Stora tjejen. Jag säger som jag sagt innan, det går för fort!


Här leker hon med sin 15 månaders present. En väldigt glad tjej ;)


Här är lilla kusin Meja från när vi var på Öppna förskolan.
Hon tyckte den där hästen var så läskig men ändå kunde hon inte låta bli att titta på den ;)




Emma o pappa fikar i dockvrån ;)




En morgon var Emma i skafferiet o rotade fram grejer. Upptäckte henne när hon hade ställt in det på toan.
Såg ut som hon tänkte ha picknick där. Dassfika ;)

Jahopp, och så var det fredag igen. Är ju måndag o fredag hela tiden??!!
Idag ska fam. Unger ut på en lite cykeltur. Om jag kan sitta på sadeln. Tycker jag har träningsvärk i baken ( ?? ) efter powerwalken igår. Cissi o jag gick mer än 1 tim igår. Härligt!
Skönt att ha ett par kvällar i veckan som man går ut o går.
Eftersom jag har lagt ner träningen så känns det bra att man gör nå´t i motionsväg iaf.
Nästa vecka verkar det som om jag ska få åka till Ullared. Hur låter det? Jo det låter nästan för bra för att vara sant! ;)

1 kommentar:

  1. vad stor hon har blivit Emma=) och hon är så himmla lik dig tycker jag=)

    SvaraRadera