söndag 14 mars 2010

Tipspromenix

Nu har vi precis avnjutit lunch efter en runda på stensö med tipspromenad.
10 rätt av 12 möjliga prickade vi in. Tog hårt på mannen som MÅSTE ha alla rätt men för mig kvittade det. Jag var mest sur över att det gick så dåligt på bingon. :/

Jag mår bra idag. Känner inte alls av att det var party igår. Men det var ganska lugnt för min del igår. Efter midnatt så intog jag bara vatten till dryck. Vatten med lime i , så att det skulle kännas lite mer som en god drink ;)

Var kul igår. Vi dansade en hel del, det känns i benen idag. Men det var inte så mkt roligt folk ute igår. Eller roligt o roligt, inte så många man kände är väl bättre att säga. Dock "kändisar" på plast, Patrick Ekwall och så Fredrik som var med i Paradise hotel.

Idag är det söndag = vilodag!

Hej hopp!

Pssst...jag är såååå glad att Anna vann igår. Vi hade gjort ett eget lite tips här hemma och jag tippade Anna som 1:a ;) Gutt å de då va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar