onsdag 10 mars 2010

Kära blogg

Jag har inte haft tid att skriva idag.
Idag på förmiddagen åkte jag, Emma och min mamma till min mormor. Där var även min kusin Emelie. Och sen så kom min lillasyster Josse och hennes dotter Meja. Och sen kom min morbror Kenneth och hans dotter Ida och sist men inte minst en till av mina systrar, Lina.
Hela tjocka släkten nästan. Hihi
Vi fikade på kaffe, kex och kakor. Det var väldigt gott.
Emma busade med sin gammelmormor och med lilla Meja.
När vi hade varit en stund hos min mormor var det dax att gå hem. Då gick vi därifrån hela vägen till Lindsdal. Det tog en timme. Det var duktigt av oss tycker jag.

Usch nää stopp, förlåt. Jag skulle bara skämta till det och skriva "dagbok" som man gjorde på den gamla goda tiden. Men det var för jobbigt.
Allt i dagboksstycket har dock hänt idag ;)

I em kom syrran hit och lekte med Emma medan jag drog in till stan och solade. En liten uppfräschning inför lördagens utgång ;)

Efter middagen nu ikväll har det bara varit soft och resten av kvällen lär förbli så.

Time for coffee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar