måndag 15 mars 2010

Min dag

-Tidig frukost
-Lite stök här hemma
-09.00 började jag och syrran med våra barn gå emot Norrliden och Öppna förskolan
-10.00-12.00 Bus, lek, fika och sång på öppna förskolan
-promenad till affären
-lunch
-cyklade till mamma, Lina skulle låna Emma till en fotouppgift
-egen tid vid datorn

...japp, så här har den här dagen varit.
Om en stund ska vi gå och kolla på sängen till Emma, sen ska det lagas middag och sen, sen mina vänner ska jag inte göra ett skit mer idag!
Jag har huvudvärk och så känner jag mig typ stelopererad i låren...grym träningsvärk efter den dansanta kvällen i lördags ;)

Hm... min minsta syrra sa idag: Malin, vilken stor mage du har fått.
Gaaaah! Det är du-ska-få-en-fet-smäll varning på den!
Äh, jag tar inte åt mig...jag stod nog bara i nå´n konstig ställning typ ( intalar mig själv det iaf )
( puss på dig Amanda )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar