torsdag 11 mars 2010

Göta petter

Min dotter röjer ÖVERALLT. Jag hinner ingenting. Springer efter henne hela tiden och plockar. Vilken energi hon har jäntan.
Vi satt o hade glassmys i soffan ca 10 min förut. Det är det enda hon har velat vara still idag förutom när hon sov 45 min.
Satt och försökte leka med henne i rummet förut men nää allt annat än rummet är roligt.

Min man säger: Låt henne röja och så plocka upp senare. Eh...jaha...om jag lät henne röja överallt utan att plocka upp så skulle det inte vara möjligt att gå här hemma utan att trampa på något,
Och sen har jag inte den mentaliteten att gå hemma i kaoset...nervsammanbrott ala Malla skulle det bli då.
Det blir det nästan varje dag ändå.
Herre gud vad jag känner mig stressad. Pulsen går på högvarv hela tiden.

Funderar starkt på att bara låta henne röja idag. Och så bara låta allt vara...för när mannen kommer hem ska jag gå ut o gå. Och då kan ju han städa. Bästa idén jag haft på länge. ( eller hur darling? hehe )

Tror faktiskt jag ska gå ut o gunga med min skrutt o valla henne gata upp o gata ner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar