tisdag 9 mars 2010

Jag vill vara lättklädd

Första kaffen utomhus är nu drucken. Det är kärlek det.
Mamma hängde med ut och gick en runda. Emma somnade i vagnen så vi satte oss ute i solen och drack kaffe.
Sååå härligt. Gud vad jag längtar efter att vara mer lättklädd ( alltså slippa jacka , mössa och vantar ), längtar efter att kunna sitta ute o dricka kaffe medan Emma leker i trädgården.
Jag vet...man ska ta vara på varje dag och njuta av tiden som är NU, absolut, man vet aldrig när den sista dagen är kommen MEN just nu längtar jag efter vår. Jag vill ha VÅR, värme, sol, grönt och blommor...och slippa "tjockkläder" och snö. Spritt, spritt ;)

*suck* jag får aldrig sitta vid datorn...nu har vi nå´n konstig odör här i köket igen. VM i blöjbyte idag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar