fredag 5 mars 2010

Bolibompa

Hm...känner mig inte direkt som en lyxig hemmafru. Snorig på byxbenen ( Emma har använt mig som snytpapper ) Köttfärsås på min tröja ( Emma använde den som handduk när hon hade ätit klart ) dregel i ansiktet av alla pussar man får hela tiden ( självklart underbart med pussar men man känner sig dock blöt och kladdig) mörk under ögonen pga enorm trötthet, ovårdad i håret ( MÅSTE tvättas ) ... ligger helt utslagen på soffan och tittar på bolibompa. Bolibompa, boli bom bom pa...
Vilken otroooligt lyxig fredagskväll ;)

MEN...imorgon ska jag försöka göra mig lite snygg. Inga snoriga byxor, kladdiga kläder eller ovårdat hår. Men dock gärna lite blöta , kladdiga pussar från mannen hahaha.
Imorgon är det kvalitetstid/vuxentid som gäller.
Vi ska gå ut o äta och bara ha det mysigt ihop. Längtar!

Men Micke är lite risig, ringde nyss från jobbet...så det gäller att ha en plan B om han är sjuk imorgon.
Plan B får bli b-vakt och så hämtmat och film här hemma istället. Inte så illa det heller.
Men jag hoppas så klart han är frisk imorgon.

Nu ska snart mini MU i säng och sen blir det att umgås med sonen. Morötter, gurka o dipp och tv ;)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar