onsdag 24 mars 2010

Kom och köp, kom och köp

Just nu är det en liten flicka på 15 månader till salu...BILLIGT!
Hehe...nää, självklart är hon INTE till salu MEN just nu så testar hon tålamodet på mig till det yttersta. Gaaaaah!
Bit ihop Malla, breathe in, breathe out....breathe in, breathe out.

Öronproppar är något jag ska kolla om på Ullared imorgon. I need öronproppar så att jag kan ignorera min dotter som okynnes piper bara för att få komma upp i min famn.
JAAAA mamma, jag vet, det är för att jag har skämt bort henne. " Har man börjar bära så får man fortsätta " bla bla bla. ;)

Nä jag är faktiskt inte på dåligt humör idag även om det kanske verkar så. Jag är på bra humör. Pigg och glad. Herre Gud. Jag ska ju till Ullared imorgon, kan man vara annat än glad då? Egen tid och massa att shoppa i flera timmar. Wihooo!

Näähe, nu ska vi ut o ta lite luft och "rasta" Emma en stund ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar