torsdag 1 april 2010

Vi lånar en pojk

Just nu har vi en liten grabb till låns, Emmas kille Theo ;)
Dom busar för fullt här hemma. Bara tanken på att ha tvillingar gör att jag får hjärtklappning och stressutslag Hahaha.
Men att låna en liten grabb en stund så att Emma har en lekkompis här hemma är helt perfekt. Hon struntar fullkomligt i mig och dom busar för fullt och har jätte kul.
Är roligt att se hur dom verkligen leker och försöker kommunicera med varandra.

Theos mamma Sara är och tränar och eftersom jag inte är lika duktig som hon så kan jag ju iaf passa Theo och göra en godgärning åt någon som är duktig ;) På så vis är jag ju oxå duktig ...eller?

Känner mig pigg i dag, trots afterwork o alkoholhaltig dryck igår. Dock bara i liten mängd. God mat, dryck och mycket trevligt sällskap blev resultatet av kvällen.

Nu måste jag titta vad busungarna gör...obehagligt tyst...bustyst, typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar