torsdag 29 april 2010

Malle@duktig

Japp...jag trotsade regnet och gick ut o powerwalkade i morse. Det tycker jag var duktigt gjort. Ville helst krypa ner under en filt o gosa med min förkylda dotter men nää, hon fick vara hemma hos pappa o jag drog iväg o motionerade en stund. Bra gjort Malle MU!

Mmm som sagt, Emma är tok täppt i näsan. Riktigt förkyld, ser även lite svullen ut i ögonen. Men med lite alvedon i kroppen är hon rätt så pigg just nu. Hon målade lite med fingerfärg förut men nää det var inte så kul. Emma gillar inte att bli kladdig om händerna. Sen upptäckte hon att man kan stå på pallen i badrummet o plaska med vatten i handfatet. Det var däremot roligt, tills hon blev blöt på tröjan. Nu lyssnar hon på musik i sitt rum. Jag ska laga lite lunch snart, sen ska jag lägga mig o vila med skruttan.

Idag blir det en bara-vara-inne-och-mysa-dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar