onsdag 21 april 2010

Pust o suck

Nää , jag är inte på dåligt humör och jag har inte PMS. Känner mig bara allmänt uttråkad. Och då ska jag eg inte gnälla eftersom jag har varit i Köpenhamn en hel helg, jag vet...men jag känner mig gnällig ändå. Känner mig uttråkad. Och just nu vill jag INTE vara hemma. Jag vill hitta på nå´t, jag vill resa bort. Förstår att alla som "sitter fast" nå´nstans där ute i världen pga inställda flyg säkert längtar hem men just nu så skulle jag gärna byta ett grått ruggigt Kalmar mot några soliga dagar i Thailand. Eller det behöver inte vara Thailand, jag kan åka vart fan som helst.
Känner mig bara less på att sitta här hemma o "ruttna" bort. Är så mycket jag vill och som borde göras med huset, ute i trädgården etc men jag har ingen ork, lust eller energi.

Mitt humör inte bättre av att jag såg min mans schema dom närmsta två veckorna...jobb, jobb, jobb.

Äh, nu får jag rycka upp mig. Allt känns säkert bättre imorgon och då tycker jag säkert det är skönt att bara vara hemma. ( el näe, inte imorgon, då har jag egen tid några timmar )
Jag är en humörspendlare...men det behövs inte mycket för att jag ska bli glad ;)

Idag är en städ och handlingsdag hos fam. Unger/ Wisth. Jag juuuublar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar