fredag 9 april 2010

Motvind

Idag tänkte Emmis och jag ta en cykeltur till Ikea och en även en liten titt i Modehuset! Härligt att kunna cykla MEN denna jäkla motvind. Hur man än cyklar så är det ALLTID motvind. Kanske inte alltid , men väldigt ofta iaf. Och cykla i motvind samt ha last där bak, det tär på krafterna. Pjuuh! Känns i baken o benen efteråt.
Frågan är? Blir rumpan större eller mindre av att man cyklar? För jag vill INTE ha större bak nu.
Jag fattar inte...alla mina onödiga kg verkar ha lagt sig på det bakre partiet och lite runt magen.
Hur kul är det?! Kunde det inte satt sig i tuttarna istället. Dom har ju krympt till size zero!
Vill förvisso inte ha dom så stora som dom var när jag ammade...herre gud...då var det ju size big, typ jätte big.
Haha....aldrig är man riktigt nöjd!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar