fredag 23 april 2010

Elgiganten...

...ska ha massa + och beröm för bra service. Vår dator, eller rättare sagt laddaren, har krånglat se´n vi köpte datorn och vi har haft den inlämnad 3 ggr. Personalen på Elgiganten är lika tillmötesgående och schyssta varje gång och idag fick vi en ny laddare. Gutt!

Försäkringskassan blir jag däremot sjuuukt irriterad på. Har försökt ringa flera timmar nu men dom har HÖG belastning så det går inte komma fram. Förmodligen fler än jag som vill ringa och skälla.
Jag tittade på vad jag skulle få i utbetalning från dom på måndag. Oj! Jag blev nästan rik. 130kr. Jo man tackar. Hm...gick in på min sida för att kolla så jag inte har gjort fel men näe, där under mina ärende har jag fyllt i precis som jag skulle men utbetalningen är däremot åt h-vete fel. 3:e gången på kort tid som DOM har gjort fel. Dom har visserligen rättat till det så fort jag har ringt men va faan. Jag orkar inte med strul. Och nu går det ju inte ens ringa!

Äh...inget att reta upp sig på...det är dom inte värda. Bättre att lägga energin på nå´t annat!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar