torsdag 22 april 2010

Energi

Idag är jag full av energi och på bra humör ;)

Började dagen med att ta med Emma och gå ut o gå en runda. Det var svinkallt så efter 30 min fick vi ge upp.
Pappa o Emma har haft en dag med kvalitetstid och jag smet in till stan.
Pillan och jag möttes upp och gick runt i butiker och så tog vi en fika ( såklart! )

Väl hemma igen så tog Emma o jag en cykeltur till Josse.
Nu har jag lagat käk, diskat o plockat undan. Näst på tur väntar städning av toaletterna, dammning och så lite mys med dottern innan hon ska krypa ner i säng.
Som sagt, full av energi idag ;)

Ringde mamma förut och fixade barnvakt till den 8e maj. Den helgen är Micke på golfweekend och jag ska ut o partaja ;) Nu har jag nå´t att se fram emot. Och så SKA jag gå ner 2 kg till dess. Tror ni jag lyckas? Vi får väl se ;)

Nähe...dax att fortsätta här hemma innan energin försvinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar