söndag 11 april 2010

Ja, vad säger man?

Min älskade son ställer till det lite för sig själv ibland... *suck* Sista tiden har det hänt lite för mkt tråkiga saker så nu får jag ta i med hårdhandskarna.
Tur att det dröjer länge innan Emma är tonåring ;)

Igår hade vi en trevlig kväll hos svärmor. MYCKET gott att äta och dricka. Vi har sovit över där inatt så vi körde en brunch med resterna idag. Mmmm I like.
Emma sover så himla bra i sin resesäng när vi är iväg. Det är skönt! Idag vaknade hon vid 6, as usual, men vid 8 somnade hon om så vi sov till 10. Underbart!
Men jag är trött som fan ändå så jag hoppar i säng nu. Orkar inte sitta o dega framför tvn längre. Mannen kollar golf. Hm...inget kul alls. Seeeeeeeg sport!
Och inte orkar jag blogga heller så jag säger tack o gonatt och ser fram emot morgondagen med lite gott & blandad på schemat. Bla Öppna förskolan & besök av Emelie o Zion.

Puss o gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar