onsdag 14 april 2010

V Å R

Vårväder deluxe är det idag. Härligt!
Energin sprudlar. Fix o trix i trädgården , promenix till pappa MUs jobb och så lunch på stan. Vi ska bjuda svärmor som fyller 60 idag. Hipp hipp hurra!

Angående igår så har jag ingen kommentar. Provade 20 par byxor o min rumpa fick inte plats i nå´t par. Felsydda byxor skulle jag vilja säga. Dåligt av butikerna att ha så många byxor som det är fel på ?!
Hittade ETT par byxor iaf efter allt provande. Men det blev ett par pösiga baggy. Inte så smart kanske för nu ser jag större ut än vad jag är men...dom är sjukt sköna. Viktigast!

Asså...en försäljare i VILA-butiken är verkligen manisk. Herre gud, jag kommer aldrig mer våga gå in där. Jag förstår att hon vill sälja men va fan, hon sög sig fast som en igel och försökte pracka på kläder man inte ens var ute efter. Jag pratar mycket o fort, men här har vi en som slår mig med hästlängder. Jisses! Hon pratade om ALLA kläder som fanns i butiken och ville att man skulle prova allt möjligt. Hon skrämmer ju bort kunderna! Jag visste inte om jag skulle bli sur på henne och säga till eller bara skratta och gå därifrån. Jag skrattade och gick istället ;)
Hon är ju inte på något sätt otrevlig näe snarare FÖR trevlig. Och då menar jag typ, sjukligt trevlig.
Hon är en energitjuv!

Hade en bra dag på sta´n och Emma hade en ännu bättre dag hemma hos mormor. Lek på lekplats och bus i trädgården.

Nää, varför sitter jag här? Upp o hoppa o UT i solen...NU!

( Fan, jag skäms...måste ta tag i mitt körkort. Får panik när jag läser om en väns son som börjat övningsköra....hm...o här sitter jag, inte bara byxlös utan även körkortslös.
HJÄLP! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar