måndag 12 april 2010

Päser och jäser

Idag har varit en bra dag. Först öppna förskolan och på vägen hem hämtade vi
upp Emelie o Zion.
Vi åkte hem till oss och käkade lunch och sen satt vi ute i trädgården och fikade i ett par timmar. Mycket trevligt!

I em blev det en powerwalkrunda och nu päser jag i soffan efter en god middag. Åt som vanligt alldeles för mkt och magen är som när jag var i 3:e mån.
Jag är så dåååålig...jag har ingen karaktär. Jag tjatar om att jag vill gå ner i vikt och komma i min bikini. Jag gnäller o gnäller om det där trista överflödiga bihanget som satt sig på baken o magen. Jag vill bli av med skiten, inte alls nöjd med att det satt sig där det sitter MEN va fan gör jag åt saken? Jovisst, jag rör på mig en hel del men äter oxå alldeles för mycket gottigottgott. Sockerexorcisten har tagit över min kropp. Frågan är....hur driver jag ut den?

Igår kväll kollade vi trist golf, idag är det innebandy ...hm.... nynnar "Jag vill ha en egen tv, som jag kan titta på" text: Malin melodi: Jag vill ha en egen måne
Min man har tagit över tvn...gaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar