lördag 3 april 2010

Dans eller innebandy!

Emma spelar just nu innebandy med sig själv. Hon springer runt med 2 klubbor och jagar bollen. Ser lite klurigt ut men hon verkar ha kul iaf. Och hon kan ju aldrig förlora ;)
Om VI får bestämma så ska Emmas börja dansa eller spela innebandy. Helst INTE hålla på med hästar. Jag tycker hästar är fina att titta på men är livrädd och pappa är hyperallergisk. Men jag kan tänka mig att om ca 12-13år står Emma och tjatar om en egen häst ;)
Och självklart får hon hålla på med det hon tycker är kul, vi tänker aldrig tvinga in henne i nå´t. ( men vi spelar musik och dansar varje dag och nu har hon fått innebandyklubbor...hehe )

Detta söta lilla barn...hon är så full av energi. Nu har hon släppt bandyklubborna och istället plockar hon ut från skafferiet och radar upp sakerna på sin rutschkana. Hujeda mig...hujeda jeda mig!

Idag ska vi hälsa på hos S, P o lille T och ta en påskfika. Se´n ikväll blir det familjemys. Bara vara hemma , slappa och umgås. Vi ska äta påkstapas. Massa plock o gott! Me like!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar