onsdag 18 januari 2012

Vaxa eller inte vaxa?

En vän tipsade om en person som utför vaxning av hela kroppen för en billig peng. Visst, benen skulle absolut funka men andra mer intima ställen? Nja...För det första är jag livrädd att det ska ont och sen känns lite konstigt att någon som jag inte känner ska befinna sig "down there" på mig och "kladda". (det blir kladd när man vaxar)
Fast iof sig så skulle det väl känns ännu mer konstigt om nån jag känner skulle göra det.
Funderar...vaxa eller inte vaxa? Dagens i-landsproblem :)

Har precis haft filmmys med dottern. Det blev inte Snövit utan istället Askungen.
Riktigt mysig film. Vi satt precis tysta och var helt inne i filmen båda två. Grät en skvätt gjorde vi oxå när de taskiga styvsystrarna förstörde Askungens fina klänning. Men det slutar ju lyckligt trots allt :)

Emma förstörde nyss en grej i sitt rum, jag såg när hon gjorde det men nu kom hon och sa:
-Mamma, det var inte jag, det var en räv.
En räv? Okej...eh...?!

Jag sitter och försöker ladda för lite dans ikväll. Men fattar inte hur jag ska ta mig igenom det passet med en träningsvärk utan dess like. Men det är bara att bita ihop. Vill man vara fin...nää, usch, avskyr det uttrycket!
Och vet ni, att inte äta kolhydrater suger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar