söndag 15 januari 2012

Våfflor

Idag har jag avnjutit årets första, men förhoppningsvis inte sista, våffla. Väldigt gott var det.
Ibland kan man höra folk säga fruktansvärt gott. Fruktansvärt?! Låter inte som att det skulle vara speciellt gott?!

Vilken underbar helg det har varit. Fler såna här , tack!

Mamsen och systrar var här på middag i fredags. Igår var vi i stan och försökte vinna en bil på Baronen. Tyvärr föll den turen på någon annan.
Vi lunchade på stan med Fam. Håkansson/Johansson och sen följde vi med dem hem på en fika.
Resten av kvällen softade vi hemma i soffan. Först filmmys med Emma, och när hon hade somnat tittade vi på Jägarna 2.
Idag jobbar mannen, sonen är hos sin älskade Tilda och jag och Emma har varit hos mams o paps istan och käkat våfflor. Och det var inte fruktansvärt utan väldigt gott. :)

Nu har jag hjälpt Emma att möblera i hennes dockskåp och medan hon leker med det ska jag njuta av en kaffe och titta på en ny serie som har börjat, Once up on a time.
På tal om ny serie, såg ni Revenge häromdagen? Mycket bra!

Imorgon är det ny vecka och jag startar den med att gå upp tidigt för att köra ett gympass. "Vill man vara fin får man lida pin".
Jag lider...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar