onsdag 25 januari 2012

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Skulle hälsat på en vän idag men så blev det inte. Skulle ha städat och tränat men så blev det heller inte. Allt pga av att jag har förbannat ont i halsen. Och som grädde på moset så har jag en grym mensvärk oxå. Jo man tackar!

Har inte gjort mycket idag. Gick till pulkabacken och vände. Emma ville gå hem direkt, hon ville inte åka alls. Tror det kan ha varit för att det var många tuffa grabbar som var där och åkte och det var mycket stim o stoj. Vi får gå dit en dag då det är lite lungare så kanske hon vågar åka.
Jag åkte iaf en gång. Trodde att min stora,dallriga rumpa skulle fungera som en stötdämpare men icke sa nicke. Öm i baken efter ett enda åk. Det kan väl inte vara så att den har börjat bli mindre och fastare? Nää sån tur har jag väl inte?!

Ikväll blir det onsdagsmys med bästa ungdomarna. Nice!

"Följ ditt hjärtas röst och det du tror på..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar