tisdag 3 januari 2012

Emil verkar upprörd...

...och plöjer fram som en orkan. Hm...En orkan som kallas Emil. Känns inte riktigt rätt. Gudrun går bra och Per men inte Emil??!!

I dag har inte varit min dag. Verkar som om nån där "uppe" vill testa mitt tålamod. Trasig ketchupflaska, ketchup över hela köksbordet, golv, tapet mm, glasburk i golvet...krasch...smink åkte ner i handfatet och gick sönder, bitit sönder en tand...usch. Avskyr verkligen dessa dagar. Men som tur är går dom över snabbt.
I morgon kommer säkert vara en perfekt dag :)

Hämtade svärmor på flygplatsen idag. Hon har varit utomlands och solat sig lite. Blev så avundsjuk när hon berättade hur härligt dom hade haft det. Åååå vad jag längtar efter sol och värme.

Mamsen har varit här på en eftermiddag/kvälls fika. Hann inte prata så mycket med henne för Emma bestämde att hon skulle läsa 100 böcker för henne och hon säger såklart inte nej till söta lilla Emma...hm... ;)

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan under filten, tända ljus i hela huset, kaffe och vara nöjd med att jag slipper vara ute och möta Emil :)
Hoppas bara att han inte är allt för sur så att huset står kvar imorgon när man vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar